vrijdag 17 december 2010

Hier worden we blij van (3)


Pas werd er hier weer een pakje bezorgd. En ik word er altijd zo blij van.

Eerst al het speuren op internet. Iets moois uitzoeken voor weinig, dat is de kunst. En je niet teveel laten verleiden...

Daarna het bestellen (zal ik 't doen? Ja ik doe 't!). En nog spannender is het om te bieden via e-bay. En als dan de tijd wegtikt en je blijkt te hebben gewonnen..! (pas op: vreselijk verleidelijk om meer te bieden dan je van plan was/ verslavingsgevaar). 
Zo handig ook dat je niet in de rij hoeft te staan bij de kassa. Ook heb je geen last van gezeul met tassen, kinderen die naar huis willen, opdringerige verkopers of kerstmuziek. Nee hoor, ik shop met een kopje koffie en een eigen muziekje. Handig gewoon!

En dan wachten. Zal het wel komen? Is het wel zo leuk? Zou de kleur eigenlijk wel goed zijn? Zou het wel passen?

Maar dan gaat de bel. En je ziet hem al. Het busje, en de bekende postbode. 'Alstublieft, een pakketje'.
En dan volgt het heerlijke uitpakken. Het is geen pakketje, nee het voelt aan als een kadootje.
Kijken of het past. ja het past, gelukkig!

Shoppen via internet is heerlijk...

1 opmerking:

  1. sja, ik vrees dat als ik hier aan begin het einde (van m'n banksaldo) snel bereikt is..... ik heb nog - heel ouderwets - de drempel van een echte winkel nodig.......groetjes

    BeantwoordenVerwijderen